Statystyki związane z oknami – część trzecia

62W drugiej części wpisu skupiliśmy się na tym, czy kupujemy okna z usługą montażu czy bez niej. I badania mówią, że większość nas kupuje okna wraz z taką usługą, bo jest to dla nas wygodniejsze. Ale dzisiaj skupimy się na tym, w jakich miesiącach Polacy najchętniej kupują okna. I zdecydowanie jest to czas wiosenny, a punkt kulminacyjny wypada na miesiące letnie, a pod koniec roku już zdecydowanie spada. Przyjrzyjmy się dokładnemu procentowemu rozkładowi zakupu okien w ciągu całego roku. W styczniu jest to siedem i sześćdziesiąt jeden procent, a w lutym już troszkę mniej, bo wynosi siedem i czterdzieści trzy dziesiąte procenta. Natomiast w marcu wartość zaczyna rosnąć. W tym miesiącu odnotowuje się osiem i dwadzieścia trzy setne procenta rocznej sprzedaży okien. Kwieceń jest miesiącem, w którym sprzedaż idzie w górę i tutaj można się pochwalić, że wynosi osiem i siedem dziesiątych procenta względem rocznego wyniku. A sam maj jest już imponujący. Jeśli chcesz wiedzieć, jaki procent przypada na ten miesiąc, to zapraszam.