Nasze marki przodują

planyNasze marki oferujące produkty budowlane a także zajmujące się bezpośrednio ich wytwarzaniem zyskują coraz większe uznanie na rynkach europejskich. Można już mówić o modzie na polski asortyment co zresztą można zauważyć na miejscach gdzie prowadzone są prace, na terenie całej Europy znajdziemy materiały oznaczone naszym polskim logiem. Podobnie jest w kraju choć tutaj główną role odgrywa jakość i cena a także swoiste przywiązanie do tego co nasze a przede wszystkim sprawdzone. To dobra informacja dla nas mało tego uważam, że potrzebna byłaby jakaś zdecydowana reakcja by potwierdzić swoją profesję w tej branży. Niestety nie potrafimy teraz odpowiednio wykorzystać potencjału który powoli wypracowujemy z tym jest dalej największy problem. Chodzi o jeszcze większą ekspansję w branży budowlanej zarówno pod względem materiałów i asortymentu jak i oferty wielu firm zajmujących się świadczeniem takich usług. Nie jest to wcale trudne zadanie a może przynieść tylko korzyści, wiem co mówię znam się na takich działaniach i profitach jakie one oferują.